Zséda

Párizsi hangulat Budapesten

F&FIdén is hatalmas várakozás övezi az F&F divatbemutatóját, melyet immáron harmadik éve rendez meg hazánkban az angol divatház. Az F&F designerei és stylist csapata ezúttal az elegancia, a fények és a csillogás fővárosába, Párizsba repíti a közönséget. Mindez nemcsak a ruhák stílusos vonalvezetésében, hanem a különleges díszletekben és a bemutató teljes hangulatvilágában tükröződik majd.


USE unused, tervezőcsoport

USE unusedKincset érő paradoxon

Díjakat díjakra halmoznak, pályázatokat nyernek gyors egymásutánban, akárha tündérmesében járnánk, ahol még a lehetetlen kívánságok is varázsütésre teljesülnek. De nem. A cég formájában épp egy éves fennállását ünneplő USE unused tervezőcsoport, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András triásza keményen megdolgozik a sikerért. Ha kell, kezük alatt roham sebességgel születik meg a legújabb kollekció, a jól összeszokott hármas kapkodni nem kapkod persze, a legapróbb részletekre is árgus szemekkel ügyel. A 2004-es és 2005-ös AZ Év Fiatal Divattervezői háromszor jártak a párizsi Fashion Weeken, meghódították Tokiót most pedig New Yorkot készülnek leigázni. Ötleteik tárháza kifogyhatatlan, előttük a jövő!


Karika Zsolt, mesterfodrász

Karika ZsoltAki frizuránkra szabja a harmóniát…

Ha fazonigazításról, hajszínezésről van szó, a művész- és modellvilág krémje fejet hajt előtte. Zsédától kezdve Epres Panniig, valamennyi az eleganciára valamit is adó hölgy keze alatt szépül. Rikk Ágnes, sminkmester és Náray Tamás, divattervező vezényletével a hazai divatszakma is rá esküszik. A Pápáról indult, Budapestre érkezett, ambiciózus fiatalember előbb fodrászversenyeken ért el sikereket , majd évekig Szécsényi István mesterfodrász mellett technikuskodott, aztán amikor eljött az ideje, saját szalont nyitott. Jelenleg a Schwarzkopf team oszlopos tagjaként tevékenykedik a hazai szépségipar élén. Acélkék szemeiből máig az elhivatottság fénye ragyog. Stílusosan alkot, hat, gyarapít.

A USE unused adománygyűjtő pólót tervezett az AVON-nak

ZsédaAz AVON idén is megszervezi népszerű emlőrák elleni rendezvényét, mely minden évben több ezer résztvevőt és sok hírességet vonz. A 8. AVON Gyaloglás az Életért 2010. június 5-én, szombaton kerül megrendezésre Budapesten, a városligeti Napozóréten. A kampány főszereplője Zséda, aki 2007 óta az AVON arca, és aki aktív résztvevője a vállalat emlőrák elleni küzdelmének. Az énekesnő interpretálásában kap nyilvánosságot az AVON Magyarország 20 éves, jubileumi fennállásának legkülönlegesebb adománygyűjtő terméke is. A nőknek szóló, exkluzív, divatos pólót hazánk egyik legsikeresebb divattervező csapata, a USE unused készítette. A póló, mely limitált darabszámban készült, már kapható, ára: 2900 Ft. Az AVON a befolyó teljes haszonból az emlőrák leküzdését támogatja.


F&F 2010 TavaszNyár divatbemutató lesz (október 29.)

ZsédaAz F&F 2010 Tavasz/Nyári kollekciójának bemutatóját 2009. október 29-én tartja 20.00 órai kezdettel a budapesti Vasúttörténeti Parkban. A kollekciót először Magyarországon mutatják be, így a trendkövető érdeklődők elsők között tekinthetik meg az F&F legfrissebb kínálatát, valamint egyúttal az újonnan bemutatkozó F&F Blue kollekciót is. A szervezők gigantikus, itthon még sosem látott méretű kifutót és lenyűgöző látványt ígérnek, sőt azt is, hogy nemzetközi modellek teszik majd még különlegesebbé a népszerű társasági eseménynek ígérkező divatbemutatót. Az F&F brit ruhamárka elérhető áron kínál elegáns hétköznapi és alkalmi ruhákat, fehérneműt nőknek és férfiaknak egyaránt. Termékei kizárólag a TESCO hipermarketekben kaphatók. Zséda a Rogue című lemezének turnéja alatt az F&F ruháit viselte a színpadon.


Coin üzletnyitó Budapesten divatbemutatóval és Paris Hiltonnal

Coin üzletnyitó Paris Hiltonnal 20092009. szeptember 3-án este nyitotta meg első üzletét Magyarországon az olasz divatélet egyik vezető cége, a Coin Csoport. A Dorottya Palota műemlék épületében berendezett 1250 nm-es üzletben „ a magyarok egy nagy olasz üzlet hangulatát élvezhetik, amely az olasz divat legismertebb márkáit és szezonális újdonságait kínálja elérhető áron” – ígérte Stefano Beraldo, a csoport ügyvezető igazgatója. Ezen az estén azonban nem csak az olasz divaté volt a főszerep, hiszen az est sztárvendégeként és házigazdájaként nem mást lépett a kíváncsi nagyközönség elé, mint Paris Hiltont, aki legalább annyi kíváncsi embert vonzott a Dorottya utcába, mint az itáliai fashion.


A Zséda stílus

ZsédaHazai popdíva

A Színművészetire férfimonológokkal felvételizett, mert azok álltak közel a szívéhez. Mára pedig a nőiesség szimbólumává vált a hazai popiparban. Zséda, a fiús, vadócból lett örök nő. Hogy is van ez? Ma ismert külseje, ahogy minden valamirevaló sztáré, szorgos stylist-kezek munkája. A kezek tulajdonosa az az Eli van Poeyer, aki hatéves kisfiúként egy antwerpeni Chanel divatbemutatón döntötte el, stylist lesz.

Hosszú, lágyan omló barna hajzuhatag, vastag, oldalara fésült fru-fru - a jelenlegi trendek legromantikusabb vállfaja, klasszikus vonalvezetés, semmi tépett, semmi felnyírt. A kifogástalan stílusért Karika Zsolt, mesterfodrász felel.

Zséda sminkje mindig szolid, a természetességre hajt. Tágra nyitott, melegbarna szemeit emeli ki elsősorban, ezáltal kislányos ártatlanságot kölcsönözve az énekesnő bájos arcának.


A J-Lo cipőbemutató kulisszatitkai (október 19.)

J-LoJudy J-Lo csizmában, modellek balerinacipőben

Fiatal az este, a lázas előkészületek még folynak. Pezsgőspalackok durrognak, csinos modellek szaladgálnak az üzletből ki-be, ’gyertek vissza’ – szól a parancs, a sminkeken még igazítani kell. A frizura már rendben, a farmerszoknya viszont félrecsúszott, előbb azt kell a csípőre visszatornázni, aztán készülhetnek csak az első fotók. Lázas kattogás kezdődik, de mielőtt bárki hozzászokna a vakuvillanáshoz, a spanyolfal mögötti világ lassan beszippantja a lányokat, hogy a 2006. október 19-i J-Lo cipőbemutató kezdetéig mások kerüljenek reflektorfénybe... Elsőként a törékeny és örökké mosolygós énekesnő, Zséda érkezik a bemutatóra. Nehezen jut el a széksorokig, a fotósok útját állják, vége-hossza nincs a fényképeszkedésnek. A polcokról szép sorjában lekerülnek a J-Lo topánkák is, Zséda fekete csizmával pózol, miközben szüntelenül árad belőle a vidámság és a jókedv.





ALMAF