PUMA magyarországi nagyköveteinek különleges és egyedi cipőit sajtótájékoztató keretében
A PUMA Creative Factory segítségével magyar hírességek terveztek különleges, egyedi cipőket saját izlésük szerint
Budapest, Magyarország (2010. november 25.) – Kovács Ákos, Papp Gergely, Sándor Szandra – Nanushka, Vágó Réka, Herczeg Zoltán, Király Viktor, Bazsó Gábor - Karotta, Fehér Balázs, Caramel, illetve Rainer Zsófia designer lett a PUMA magyarországi nagykövete, akik elsőként kaptak lehetőséget arra, hogy a PUMA Creative Factory segítségével ízlésük szerint megtervezzék saját cipőiket. A nagykövetek különleges és egyedi cipőit a PUMA egy sajtótájékoztató keretében mutatta be Budapesten.
Budapest, Magyarország (2010. november 25.) – Kovács Ákos, Papp Gergely, Sándor Szandra – Nanushka, Vágó Réka, Herczeg Zoltán, Király Viktor, Bazsó Gábor - Karotta, Fehér Balázs, Caramel, illetve Rainer Zsófia designer lett a PUMA magyarországi nagykövete, akik elsőként kaptak lehetőséget arra, hogy a PUMA Creative Factory segítségével ízlésük szerint megtervezzék saját cipőiket. A nagykövetek különleges és egyedi cipőit a PUMA egy sajtótájékoztató keretében mutatta be Budapesten.
Kovács Ákos
Ákos a PUMA Creative Factory és Tusor Anikó stylist segítségével egy militarista cipőt tervezett magának, ami jól illeszkedik a Katona imája című új albumának látványvilágába.
Papp Gergely
Papp Gergely egy könnyű, nyári viseletet tervezett a PUMA Creative Factory és Balogh Viki stylist segítségével, amit akár strandon vagy egy rövidnadrághoz is fel lehet venni. Az olajzöld alapra lila kockás anyagot helyezett, ami selyem hangulatot áraszt, ezt egészítette ki egy kis arany és pink „pimaszsággal”. Gyerekkora óta a cipők szerelmese, már az 1970-80-as években is társadalmi státusz szimbólumainak tartotta a márkás sportcipőket. Dokumentumfilm is készült cipőimádatából. Szerinte a cipő öltöztet a leginkább, minden más ruhadarab csak kiegészítője egy jó lábbelinek.
Sándor Szandra - Nanushka
Nanushka a PUMA Creative Factory segítségével egy olyan magas szárú cipőt tervezett, amelyet ő maga is szívesen hordana hétköznapi viseletként. A pasztellszínek közül a keki zöld az egyik aktuális kedvence, ezt társította a velúrral. A sportlifestyle márkák egy-egy stílusát kedveli, így csak akkor hord sportcipőt, ha valóban megtalálja a saját egyéniségét valamelyikben.
Vágó Réka
Vágó Réka olyan cipőt alkotott a PUMA Creative Factory és Deseatnikov Igor stylist segítségével, mely tele van érzésekkel. Ezt sugározza a markáns királykék, aminek elegáns vadságát arany és ezüst motívumok tartják kordában. A trendi olajzöld csak kiegészítésként bukkan fel a harmóniát kiegészítve. Réka most épp olyannak látja magát, mint amilyen ez a PUMA cipő.
Herczeg Zoltán
Herczeg Zoli a PUMA Creative Factory és Fogt Linda stylist közreműködésével egy tűzpiros cipőt tervezett, amely egy korábbi, saját tervezésű csizmájának a reprodukciója. Igazi piros mániás divattervezőről van szó, aki ebben a színben a tüzet, a lendületet és az életenergiát látja. Saját bevallása szerint oroszlán az aszcendense, ami tűzjegy, innen eredhet a piros szín imádata.
Király Viktor
Király Viktor és Schreiter Lilla stylist a PUMA Creative Factory segítségével egy unisex cipőt készített, amelyen jól látható egy férfi és egy női tervező kéznyoma. Viktor a feketéből indult ki, de aztán a változatos és vidám színek irányába mozdult el, ami egy pillanatnyi lelki állapotot tükröz. A végeredmény egy trendi, bárki által hordható cipő lett, amely igazán különleges és számos lehetőséget hordoz magában.
Bazsó Gábor - Karotta
Karotta egy klasszikus Forma-1-es autóról, a Lotus - John Player Special-ról mintázta a PUMA Creative Factory segítségével egyedi cipőjét. A ’70-es évek második felét visszaidéző színvilágban a fekete dominál, amelyet halvány aranyszínek tökéletesítenek. A mintaként szolgáló versenyautót olyan legendák vezették, mint Emerson Fittipaldi és Ayrton Senna. A cipő azt az időszakot eleveníti fel, amelyben az autósportot még nemes egyszerűségével együtt lehetett szeretni.
Fehér Balázs
Balázs és stylistja, Kiss Szilárd a diszkóvilág fénykorából, az 1970-es és ’80-as évekből merített ihletet, amikor a PUMA Creative Factory-val nekilátott a cipőtervezésnek. A változatos, pulzáló színek és a klasszikus cipőforma itt valódi egységbe forr, és alig várja, hogy viselője a táncparketten vagy a színpadon tomboljon.
Caramel
A PUMA Creative Factory és Sebó Krisztián stylist segítségével Caramel egy igazi 21. századi cipőt rakott össze, amely a trendi színeket kombinálja. Mindennek alapja a fekete, ami Caramel kedvenc színe. Erre épült rá narancs-kék párosítás, amihez ezüst, fehér és piros motívumok társultak. Ezt a cipőt a minimál design teszi szerethetővé.
Rainer Zsófia
A Puma Creative Factory-hoz a budapesti Moholy-Nagy Művészeti Egyetem ajánlásával csatlakozott. Fiatal, feltörekvő magyar tehetség. Divattervezést 5 évvel ezelőtt kezdte tanulni a budapesti MOME egyetemen, a bőrműhelyben, s azonnal beleszeretett a kézileg előállított táska- és cipőkészítésbe. Hamarosan megjelenik első kollekciója, a Béta. Rainer Zsófia és Fogt Linda stylist közös munkája a PUMA Creative Factory-ban a vagány és sportos csajok számára készült, akik vállalják önmagukat és nem titkolják érzéseiket. A fekete „unalmasságát” rendhagyó színek és kockás minták teszik hangulatossá és kivételessé.
További információ:
- Pelyhe Júlia – PUMA Hungária Kft. – 322-3333 – julia.pelyhe@puma.com
- Kufár Róbert – KRQ Communications – 30/993-5976 – kufar.robert@krq.hu
PUMA
A PUMA a világ egyik vezető sport-életstílus vállalata, amely cipőt, ruházatot és kiegészítőket tervez és fejleszt. Elkötelezett célja, hogy oly módon dolgozzon, amivel hozzájárul a kreativitás, a biztonságos fenntarthatóság és a béke támogatásához a világban, döntéseiben és cselekedeteiben pedig hű maradjon az igazságosság, a becsületesség, a pozitív életszemlélet és kreativitás értékeihez. A PUMA a sportban kezdődik és a divatban végződik. A Sport Performance és Lifestyle márkái olyan kategóriákat foglalnak magukban, mint a Futball, a Futás, a Motorsportok, a Golf és a Vitorlázás. A Sport Fashion termékek olyan világszerte elismert művészekkel való együttműködést jelölnek, mint Alexander McQueen, Mihara Yasuhiro és Sergio Rossi. A PUMA Group tulajdona a PUMA, a Cobra Golf és a Tretorn termékcsoport. A vállalat, amelyet 1948-ban alapítottak, több mint 120 országban forgalmazza termékeit, világszerte több mint 9000 embert foglalkoztat. Központja működik a németországi Herzogenaurachban, Bostonban, Londonban és Hong Kongban. További információkért kérjük látogassa meg weboldalunkat: http://www.puma.com
Írta: www.puma.com/creativefactory , Dátum: 2010-11-26
- Divat
- 2010
- Puma
- Budapest
- Sándor Szandra
- Papp Gergely
- Vágó Réka
- Herczeg Zoltán
- Cipő
- Bazsó Gábor
- Cipőtervező
- Fehér Balázs
- Sort
- Caramel
- Divathír
- Rainer Zsófia