kabát
2009-10 ŐszTéli divat
A 2009/10 Ősz/Tél abszolút trendszíne a piros, melyet viselhetsz akár tetőtől talpig, mert ebben a szezonban semmiből sem túl sok a túl sok. A másik trendszín a fekete, de főleg csak azért, mert ebben a színben mutat legjobban a szezon nagy visszatérője, a bőr. Ami viszont az elmúlt szezonokból maradt ránk, és még mindig abszolút trendi, az a fényes anyagok viselése - arany, ezüst, bronz, de akár a fémesen csillogó türkiz vagy lila - mind-mind trendben tart a hideg szezonban. A vállakra - akár a boldogan naív '80-as években, újra az óriás válltömések vagy akár a még mindig trendi félvállú szabás vonzza oda a tekintetet. A szemhéjpúder idén is füstösen jó, a száj azonban most nem természetesen, inkább túlhangsúlyos, akár a peremen kívülire is megnagyobbított, a kiegészítők pedig ugyancsak nagyok és minél több, annál jobb. Ahogy a '20-as, '30-as évek Nagy Gazdasági Világválságának divatja, a mostani válságé is a csillogásról, a túlzásról, a sosehalunkmeg!-ről szól.
Párizsba csábította a sztárokat az F&F
Elegancia, letisztultság, klasszikus vonalvezetés, stílusos, jól variálható darabok – ez jellemzi az F&F 2011/ Őszi-Téli kollekcióját, amit egy nagyszabású, látványos divat show keretében tekinthetett meg a magyar közönség 2011. május 5-én este a VAM Design Centerben. Az F&F designerei és stylist csapata ezúttal az elegancia, a fények és a csillogás fővárosába, Párizsba repítette a résztvevőket. A város hangulatát egyedülálló látványtechnika és hatalmas kivetítők varázsolták a színpadra, és a párizsi stílust tükrözték a kollekció egyes darabjai is.
A 200708 ŐszTéli divat
Egyszínűen nagyszerű
Lássuk, merre vezetnek most a divatvilág, azaz New York, Párizs, London és Milánó kifutói! A budapesti ÁRKÁD bevásárlóközpont jóvoltából az alábbiakban pontos képet kaphatsz arról, melyek a 2007/08 Ősz/Téli szezon trendjei színben, textilben, kiegészítőben, sminkben és frizurában. Elöljáróban annyit, hogy az aktuális retro az 1940-es évekig repít vissza, de ellenpontként azért ott a High-tec is a divatpalettán. Színben a narancs, a rózsaszín, a kék, a szürke és a zöld megfelelő árnyalatait használd és lehetőleg nagy felületen, minta nélkül, óriási kiegészítőkkel tarkítva a hatást. Frizurád pedig - ha trendet akarsz - legyen raszta, kreppelt, vagy keményen vágott, de mindenképpen hullámos.
A Bugatti Budapesten (szeptember 9.)
2010 nyarán egy új, nemzetközi divatmárka jelenik meg a magyar divatpalettán. A német Bugatti brand - magyar forgalmazói háttérrel - a budai Rózsakert Bevásárlóközpontban nyitja meg első önálló üzletét 2010. augusztus végén, mintegy 100 nm-en. A hivatalos megnyitóra 2010. szeptember 9-én kerül sor, ahol egy fashion show keretén belül mutatkozik be a Bugatti 2010/11 Ősz/Téli kollekció a sajtó, és a nagyközönség számára is. A márka szervesen illeszkedik a Rózsakert Bevásárlóközpont fashion portfóliójába, ahol a Calvin Klein és a Gant márkák mellé sorakozik fel. A Bugatti, mely a férfiak számára nyújt minőségi alternatívát az öltözködésben, kínálatában a teljes ruhatár szerepel, a fehérneműktől az öltönyökig és kabátokig, a cipőktől a bőröndökig és mindez felső- és középkategóriás árfekvésben.
Ruha, cipő, ékszer, kiegészítő
2010 Tavaszi divat a lá Náray Tamás
Íme egy kis előzetes arról, hogyan is fest a 2010 Tavaszi divat a lá Náray Tamás: "Az idei szezon mindent uraló divatirányzata a military, mely ez alkalommal teljes "harci díszben" mutatkozik meg. A keki, a sás- és nádzöld különböző árnyalataiból készült katonás hangulatú öltözékek szigorúságát jól oldják a francia buklé, a lágy selyem és az áttetsző krepdesign felhasználásával készült finom, nőies ruhadarabok. Sivatagi színek: a bézs, a homok, a kvarc és a kristály tónusai is megjelennek ebben a stílusirányzatban, ám a "női szakasz" elbűvölő rózsákat, hullám- és vízesésfodrokat, puha kasmír buklé kabátokat is kapott a "nehéz" terepkörülményekhez. Egy narancsliget pezsdítő energiája jelenik meg a színes, könnyed, városi jeans-ek és nappali összeállítások vidám forgatagában.
Dior és Versace 200809 ŐszTél bemutató a Show-Room Rendezvényházban
Ki ne ismerné a két divatmogul, Christian Dior és Gianni Versace nevét, azok közül, akik csak egy kicsit is érdeklődnek a divat iránt? Dior a ruhák nyelvén azt jelenti: az igazi nő - a negyvenes évektől egészen napjainkig. Ő az, aki a háború okozta divatínség után nem átallott előjönni a New Look-kal, mely által forradalmasította a női divatot. Nők milliói köszönhették neki annak idején, hogy ismét viselhették nemüket, többek közt a karcsúsított, testvonalat követő felsőkkel. A Versace márka pedig ma már a luxus szinonimája - Gianni tragikus halála után húga, Donatella Versace vette át a divatház vezetését. Ő azoknak szánja ruháit, akik a modern korban sem félnek nőnek mutatkozni, akik erősek, dinamikusak, mégis érzékenyek, szofisztikáltak és végtelenül szexisek. 2008. november 6-án ennek lehettünk szemtanúi a Show-Room Rendezvényházban a Fidji Couture-nek köszönhetően.
A Sociéta 200607 ŐszTéli divatbemutatója a színfalak mögött
Modellek tortaevés közben
Nemcsak a kifutón követik egymást, a magánéletben is összetartanak. Lépteik összehangolásán túl, a szülinapi tortamajszolásban is megegyeznek. Odafent a megközelíthetetlenségig magabiztosak, földi halandóként bájosak, már-már messzemenőkig nyíltak és közvetlenek. Modellek és barátnők, barátnők és modellek, csak ahogy az élet hozza... Az első hely, ahová rutinosan benézek, a női mosdó. Úgy látszik, ez tényleg az a terület, az egyetlen fix pont, ahol tuti biztosra mehet az ember lánya, még abban a frivol esetben is, ha nem csupán folyóügyeit szeretné elintézni, de egyúttal történetesen riportalanyra is vadászik.