Calvin Klein
Milla Jovovich, topmodell
Aki párhuzamos karrierekben bizonyít
Drámai arcvonások, tinilány test, szuggesztív tekintet. Milla Jovovich gyerekkora óta reflektorfényben él. Az ukrán szépség 9 évesen már modell, 13, amikor először filmet forgat. Calvin Klein kedvence, a L'Oréal reklámarca hiteles volt mint Lilu, az esendően erős ötödik elem és mint az elhivatott Orleans-i Szűz. A Legszexisebb női filmsztár (2002) hol modellként, hol színésznőként, hol pedig rockénekesnőként vonzza magára a figyelő tekinteteket. És még mindig nem ment ki a divatból...
Innovatív optikus rendezvény exluzív rendezvényhelyszínen
Közösségi látásmód, egy innovatív üzleti modell, és több tíz OptiClub tag – a 2010. december 4–én megszervezett OptiClub zártkörű rendezvény vendégei hagyományteremtő optikus együttműködés kezdetének lehettek szemtanúi.
Az impozáns Alexandra Párizsi Nagyáruház Lotz termében debütált az OptiClub féléves gyakorisággal tervezett szakmai találkozója, amely Magyarországon úttörő szerepet vállal az optikák összefogására, lehetőséget nyújtva a tagok kedvezményes beszerzésének elősegítésétől a személyes információ- és tapasztalatcseréig. Gerber István és Szász Nikoletta alapító-ügyvezetők kerekasztal beszélgetés keretében osztották meg a társulás célkitűzéseit a meghívott vendégekkel és a leendő OptiClub tagokkal.
Az új Calvin Klein üzlet megnyitója divatbemutatóval (április 17.)
A kevesebb néha több! – tartja a mondás, s ez lehetett volna a Calvin Klein bemutató mottója is, amelyre 2009. április 17-én érkeztünk a budapesti Rózsakert Bevásárlóközpontba. A divatbemutatóval egybekötött üzletmegnyitón néhány híres arcot is felfedeztünk: Csomor Csilla elmélyülten nézegette a vállfán himbálózó márkás ruhadarabokat. Színkavalkádot, barokkosan díszes ruhákat ezen a rendezvényen egyetlen modellen sem láttunk, de nem is vártunk ilyesmit, hiszen Calvin Kleint mindig is a visszafogott elegancia jellemezte, s ez most sem volt másképp.
Kate Moss, topmodell
Az örök lázadó, az anti-modell, a 168 centis ikon
Nevezték már mindennek. Alig 14 éves, amikor felfedezik, de kezdettől fogva támadják. „Kokain gyermek”- nek becézik a Calvin Klein reklámok miatt, de kislányos külseje, vagy botrányos életvitele (alkohol, drog, dohány, zűrös pasik, leszbikusságról szóló pletykák) is rendszeres okot adnak a szitkozódásra. Egyetlen anyuka sem választaná gyermeke példaképének, pedig a felkérések és elismerések, a modellkarrierrel keresett álomvagyon, mind Kate Moss-t igazolják.