férfi ruha
Öltözékkiegészítők - a kiegészítők képes története
A női ruhák és férfiöltözékek kiegészítőinek XX. századi változásai egyben a divat egészének története is. Az Öltözékkiegészítők c. könyvben olyan jellegzetes darabokat - korabeli kalapokat, táskákat, cipőket stb. - mutat be a szerző, amelyek bár egyediek, mégis jól illusztrálják egy-egy korszak ízlését és meghatározó stílusjegyeit. Az egyes darabokhoz évszám is társul, így az olvasó lépésről-lépésre, 2000 színes illusztráció segítségével követheti nyomon a XX. század divatjának - különösen pedig a kiegészítők divatjának - változásait.
Herczeg Zoltán
Herczeg Zoltán Rock&Roll Collection Fashion Show-ján jártunk
Mr. Rock&Roll
Aki a tavalyi, 10 éves jubileumi divatshow után azt képzelte, több, színesebb már nem rejtőzhet Herczeg Zoltán kreativitásra hajló elméjében, nemes egyszerűséggel, tévedett. A Rock&Roll kollekciót bemutató, kőkemény „ereszd el a hajamat” divatshow-nak a Budapest, Teréz krt. 35. szám alatti gangos bérház adott otthont. A körfolyosón egyetlen öregasszony sem kísértett békebeli porolójával, ellenkezőleg, az udvaron gatyaszaggató rockbanda nyüstölte a dobot, zúzta a gitárt a félkör alakú kifutó melletti pódiumon.
A Bugatti Budapesten (szeptember 9.)
2010 nyarán egy új, nemzetközi divatmárka jelenik meg a magyar divatpalettán. A német Bugatti brand - magyar forgalmazói háttérrel - a budai Rózsakert Bevásárlóközpontban nyitja meg első önálló üzletét 2010. augusztus végén, mintegy 100 nm-en. A hivatalos megnyitóra 2010. szeptember 9-én kerül sor, ahol egy fashion show keretén belül mutatkozik be a Bugatti 2010/11 Ősz/Téli kollekció a sajtó, és a nagyközönség számára is. A márka szervesen illeszkedik a Rózsakert Bevásárlóközpont fashion portfóliójába, ahol a Calvin Klein és a Gant márkák mellé sorakozik fel. A Bugatti, mely a férfiak számára nyújt minőségi alternatívát az öltözködésben, kínálatában a teljes ruhatár szerepel, a fehérneműktől az öltönyökig és kabátokig, a cipőktől a bőröndökig és mindez felső- és középkategóriás árfekvésben.
Ruha, cipő, ékszer, kiegészítő
F&F 2010 TavaszNyár divatbemutató lesz (október 29.)
Az F&F 2010 Tavasz/Nyári kollekciójának bemutatóját 2009. október 29-én tartja 20.00 órai kezdettel a budapesti Vasúttörténeti Parkban. A kollekciót először Magyarországon mutatják be, így a trendkövető érdeklődők elsők között tekinthetik meg az F&F legfrissebb kínálatát, valamint egyúttal az újonnan bemutatkozó F&F Blue kollekciót is. A szervezők gigantikus, itthon még sosem látott méretű kifutót és lenyűgöző látványt ígérnek, sőt azt is, hogy nemzetközi modellek teszik majd még különlegesebbé a népszerű társasági eseménynek ígérkező divatbemutatót. Az F&F brit ruhamárka elérhető áron kínál elegáns hétköznapi és alkalmi ruhákat, fehérneműt nőknek és férfiaknak egyaránt. Termékei kizárólag a TESCO hipermarketekben kaphatók. Zséda a Rogue című lemezének turnéja alatt az F&F ruháit viselte a színpadon.
D&G 2011 Winter Man Fashion Show
Lekéstél a D&G 2011 őszi-téli férfi kollekciójának élő adásáról?
Cherokee divatbemutató a Meo Galériában (június 8.)
Divatosan olcsó
A könnyed szabadidőruházatot kínáló Cherokee márka 2006. augusztus elejétől lesz megvásárolható Magyarországon. A Meo Galériában 2006. június 8-án rendezett divatbemutatón kifutóra vonult az egész család - papa, mama, gyerekek - merthogy a márka mindenkinek szól. És nem utolsósorban olcsó - merthogy a Cherokee imidzse az, hogy ő a megfizethető divat. A márka karrierje Kaliforniában indult a ’70-es években, az ezredforduló után került Angliában, az idén pedig Cseh-, Szlovák- és Lengyelországba is. Ezév augusztusától pedig Magyarországon is kapható lesz majd, de kizárólag a TESCO hipermarketekben. A Cherokee célközönsége a fiatal család, 22-35 éves anya és apa, no meg a gyerekek. Kollekciója nem egyedi, de nem is ez a célja. Már ránézésre is igyekszik olcsónak látszani. Ennek ellenére Lakatos Márk stylist-nak sikerült trendi összeállításokat mixelnie a kínálatból a budapesti Cherokee divatbemutatóra. A trendkövetés nem annyira pénztárca, mint inkább fantázia kérdése.