Cherokee
Cherokee divatbemutató a Meo Galériában (június 8.)
Divatosan olcsó
A könnyed szabadidőruházatot kínáló Cherokee márka 2006. augusztus elejétől lesz megvásárolható Magyarországon. A Meo Galériában 2006. június 8-án rendezett divatbemutatón kifutóra vonult az egész család - papa, mama, gyerekek - merthogy a márka mindenkinek szól. És nem utolsósorban olcsó - merthogy a Cherokee imidzse az, hogy ő a megfizethető divat. A márka karrierje Kaliforniában indult a ’70-es években, az ezredforduló után került Angliában, az idén pedig Cseh-, Szlovák- és Lengyelországba is. Ezév augusztusától pedig Magyarországon is kapható lesz majd, de kizárólag a TESCO hipermarketekben. A Cherokee célközönsége a fiatal család, 22-35 éves anya és apa, no meg a gyerekek. Kollekciója nem egyedi, de nem is ez a célja. Már ránézésre is igyekszik olcsónak látszani. Ennek ellenére Lakatos Márk stylist-nak sikerült trendi összeállításokat mixelnie a kínálatból a budapesti Cherokee divatbemutatóra. A trendkövetés nem annyira pénztárca, mint inkább fantázia kérdése.