Médiapartnerünk a Nők Lapja Café (nlc.hu) és a Hírkereső (hirkereso.hu)

2007. júniusában szövetség született divatportálunk, és Magyarország leglátogatottabb női portálja a Nők Lapja Café (nlc.hu) között.


HazaiDivat.hu cikk a Nők Lapja CafénDivathírt szállítunk

2007. júniusában szövetség született divatportálunk, és Magyarország leglátogatottabb női portálja a Nők Lapja Café (nlc.hu) között. Azóta rendszeresen találkozhattok a HazaiDivat.hu tudósításainak, interjúinak bevezetőivel, és a hozzájuk tartozó fotógalériákkal médiapartnerünk főoldalán és Öltözködjünk rovatában. A legolvasottabb hírgyűjtő portálon, a Hírkeresőn (hirkereso.hu) 2007. szeptembere óta sorakoznak legfrissebb híreink a Kultúra rovatban.



Szmos siker

A szmok szerint az nlc.hu olvasi lnken rdeklődnek exkluzv rsaink irnt: cikknket Nray Tams legutbbi divatbemutatjrl - melyről csupn a HazaiDivat.hu s a francia Elle magazin tudsthatott - nhny nap alatt majd' 10.000-en olvastk el, ami a Nők Lapja Caf szerkesztői szerint igen szp szm. Szerintnk is az, s nem csak mellnk dagad a bszkesgtől, de statisztiknk is egyre duzzad, az egyttműkdsnk ta 1.800-rl 2.500-ra nőtt napi ltogatink szma.

A 40%-os ltogatottsgnvekedst a Hrkereső is mrhetően generlja, szeptember első fele s msodik fele kztt 25% volt a klnbsg, termszetesen a hirkereso.hu-val tmogatott időszak javra.

A hazai divatlet legjelentősebb divathr szlltjaknt tovbbra is remljk a legjobbakat.


Írta: HazaiDivat.hu , Dátum: 2007-10-02






ALMAF