Marina Rinaldi divatbemutató volt az Olasz Kulturintézetben (október 12.)
Gondolkozz nagyban! - ez a mottója a Marina Rinaldi magyarországi márkaképviseletének.
Gondolkozz nagyban!
Gondolkozz nagyban! - ez a mottója a Marina Rinaldi magyarországi márkaképviseletének. A telt hölgyek talán most felkapják a fejüket: ’végre valami, ami nekünk szól!’. És jól is gondolják, hiszen a Marina Rinaldi legnagyobb erénye, hogy 40-es mérettől 54-esig kínálja olasz ruháit. A márka - Bujtor Juditnak (a márka nagy rajongójának és Bujtor István feleségének) hála, 2005. decemberétől már kapható Magyarországon, sőt, hazai törzsvásárlói körrel is büszkélkedhet. Ezen nem is szűk kör tagjai láthatták 2006. október 12-én a 2006/07 Ősz/Téli kollekció divatbemutatóját a budapesti Olasz Kulturintézetben.
A hangversenyterem impozáns díszletei között mintegy ötszáz érdeklődő ülte körül a hosszú kifutót. A jellemzően középkorú hölgyekből álló közönségnek Vámos Magda konferálta, mi vonul épp fel. A modellek nem a hazai élvonal sudár amazonjai voltak, hanem molett alkatú, ötven év körüli hölgyek néhány átlagos termetű, fiatal lánnyal kiegészülve. Az ok pedig nem az volt, hogy Epres Panni épp nem ért rá... A Marina Rinaldi ruhákat az utca asszonyának, lányának tervezték, ezért a modellek is közűlük kerültek ki.
A hazai konfekciókínálat - kevés kivételtől eltekintve - azt képzeli, a magyarországi lányok-asszonyok egész életükön át nem lépik át az ötvenet. Márhogy kilót. És ehhez igazodik a kínálatuk is, folytonos önmarcangolásba taszítva az L-es méretű többséget. Ezt elégelte meg Bujtor Judit is, és amikor közgazdász karrierje lezárult, úgy döntött, itt az ideje, hogy a magyar nők számára is elérhetővé tegye a molettek divatját.
Judit férje, Bujtor István (színész, redendező, producer és még mi nem, ami film és színház?) így emlékszik a kezdetekre: ’Feleségemnek, aki nem az a tipikus mai manökenalkat, évek óta problémája volt, hogy hazai boltokban nemigen talált ruhát magának, így külföldi utazásainkkor első dolga volt, hogy felkutassa, hol tölthetné fel ruhatárát. Rómában egyszer aztán én is elkísértem, és döbbenettel láttam, hogy a Marina Rinaldi üzlet vezetője kijön elé, kézcsókkal üdvözli, majd bent félrehívja, és megmutatja neki azt a néhány holmit, amelyet számára rakott félre. Aztán, amikor ez a jelenet Párizsban és Londonban is megismétlődött, kezdtem kifejezetten aggasztó jelnek tekinteni. Az az érzésem támadt, hogy ekkora becs megszerzése nem lehetett valami olcsó mulatság. Egyszer aztán meg is kérdeztem, hogy minek járunk mi oda ennyi pénzért, nem lenne egyszerűbb, ha itthon mi nyitnánk egyet? Közölte, hogy ezúttal is el vagyok maradva, mert éppen most tárgyalta meg, hogy legyen nálunk is egy lerakatuk.’ (Forrás: NőkLapjaCafé - Szegő András)
A Marina Rinaldi - a Max Mara csoport tagja - harmincéves márka, világszerte négyszáz üzlettel, de csak tavaly év végén lépte át a magyar határt, itthoni tanyája a Mammut. Néhány hónap alatt háromszáz törzsvásárlót gyűjtött 40-től 54-ig.
Korábbi cikkek a témában:Írta: Darnyik Szilvia , Dátum: 2006-10-13
- Divatbemutató
- Divatház, - márka
- Divatipar
- Riport
- 2006-07 ősz-tél
- Bujtor István
- Bujtor Judit
- Marina Rinaldi
- Max Mara
- Olasz Kulturális Intézet
- Téli divat
- Vámos Magda
- őszi divat