Designed by Madonna

Designed by Madonna


A Rákóczi úton láttam meg először. Csak kocsifuttában, nyakamat a sofőröm előtt szinte fájdalomig átnyújtva tudtam csak megszemlélni, de az összetéveszthetetlenség, meg a méret okán nem volt miért kételkednem. Ez ő. Egy építkezést takaró mega-giga poszteren hirdeti 2007 tavaszi kollekcióját.



Aztán megnéztem a weben (a globalplaza.hu-n találtam végül egyértelmű infót), hogy ez bizony nem az a várva-várt, régóta aktuális, csak egy amolyan 'adjuk el egy sztár nevével ezt a göncöt is' kampány.

A hír tehát az, hogy 'Madonna nevével fémjelzett kollekció jelent meg a H&M lánc 2007. tavaszi kínálatában. Már az üzletekben a kollekció, melyhez a Pop Díva adta a nevét, és melynek ruháin és kiegészítőin a H&M sztártervezője, Margareta van den Bosch dolgozott együtt Madonnával. A fekete, fehér, keki, vaj és szürke dominálnak benne, míg anyagok terén a minőségi selyem, gyapjú, pamut, kasmír és bőr jellemzi a kollekciót.' És nem pedig az, amire vágytam, aminek a Rákóczi úton úgy megörültem.

Félreértés ne essék, ez itt nem H&M kritika akar lenni, csak épp olyan kézenfekvő lenne számomra, hogy ma, amikor minden valamirevaló híresség a divat porondjára lép (Kylie Minogue fehérnemű és parfűm, JLo cipő, Britney Spears alsónemű, a Naomi Campbell es Cindy Crawford parfümkollekciókról nem is beszélve), akkor a wanna-be lányok megteremtője, az így-is-úgy-is divatdiktátor Madonna is megtegye.

Végtére is 49 évesen lassan godolnia kéne a jövőjére is... :) Mert az OK, hogy bírja még szusszal - igaz csak ájulások közbeiktatásával -, na de meddig lehet az ember aktív popsztár? Persze, amíg szalad a szekér...

De az igazi oka az örömömnek nem annyira Madonna megélhetési divattervezése volt, hanem inkább az, hogy a stílusteremtő popkirálynő végre nem csak megmutatja, miben járjon szerinte a világ, hanem el is adja megvásárolhatóvá, kézzel foghatóvá teszi a Madonna-stílust.

Persze az is lehet, hogy épp ehhez nincs kedve. Meg ahhoz, hogy ő is beálljon a fent említett sorba. Múzsának lenni végtére is alacsonyabb rezsiköltség, mint divatháznak lenni. Amellett pedig jó iskola egy leendő saját márka piacradobásához...


Írta: Darnyik Szilvia , Dátum: 2007-04-04






ALMAF