Hearst Sanoma Budapest adja ki az Elle nemzetközi divatmagazint Magyarországon

2011. márciusi lapszámtól a Sanoma Budapest és a Hearst Magazines International közös vállalata, a Hearst Sanoma Budapest adja ki az Elle nemzetközi divatmagazint Magyszágon


Örömmel értesítjük, hogy 2011. márciusi lapszámtól a Sanoma Budapest és a Hearst Magazines International közös vállalata, a Hearst Sanoma Budapest adja ki az ELLE nemzetközi divatmagazint Magyarországon. A tulajdonos francia Lagardère Active csoport a Hearst Sanoma Budapesttel kötött új licensz-szerződést.



A magazin magyar kiadásának alapkoncepciójában nem várható változás, vagyis nemzetközi divatmagazinként erősíti a Hearst Sanoma Budapest portfólióját: továbbra is elsődlegesen divattal, szépséggel és kultúrával foglalkozik az ELLE.

A Hearst Sanoma Budapest nemzetközi licensz-magazinok kiadásával foglalkozik. Portfóliójába tartozik az ELLE mellett a Cosmopolitan és a cosmopolitan.hu. A Hearst Sanoma Budapest Kft-ben ötven százalékos tulajdonrésze van a Sanoma Budapest Zrt-nek.

Az ELLE a Lagardère Active védjegye, amely egy 43 nemzetközi kiadást és havonta 21 millió olvasót jelentő hálózat. Világszerte 29 weboldal tartozik még hozzá, amelyek összesen 20 millió egyedi látogatót és 192 millió oldal-megtekintést (page view) generálnak.

Az ELLE portfolióba kerülésével a Sanoma Budapest még nagyobb elérést biztosít hirdetőinek az igényes női célcsoportok esetében.


Írta: sanomabp.hu , Dátum: 2011-02-07






ALMAF