A 111 éves Schwarzkopf 2009 TavaszNyár hajkollekciója

A 111 éves Schwarzkopf 2009 TavaszNyár hajkollekciója


Schwarzkopf 2009 Tavasz/NyárSchwarzkopf 2009 Tavasz/Nyár



'Az Essential Looks 111. vi, jubileumi kollekcija ngy nagyon klnbző irnyzatbl pl fel' – mondja Steve Hogan, a Schwarzkopf Professional Essential Looks kreatv igazgatja. 'Ez a kollekci mindenki szmra tartogat valamit. Legyen az a '70-es vek izzsval parzsl „Glamazon”; vagy a „Kerek formk” kanyarg, ves forminak szpsge; a „DISCO ’80” sportos, vidm nőiessge; vagy a „Vasrnapi arisztokrcia” furcsn elegns megjelense. Az Essential Looks bemutatja a trendeket, a divatot, s emellett jtkot is visz a mindennapokba.'

Az Essential Looks 111. vi jubileumi kiadvnynak első, 2009 Tavasz/Nyr kollekcijnak egyike a „Glamazon” trendirnyzat. Ez izzan szexi, egzotikus s magabiztos trendirnyzat, mely tvzi a '70-es vek kifinomult rzkisgt a szafari vibrl rezgsvel. Ez a stlus a magas oktnszmon prgő glamr s plasztikus szpsg megtesteslse. Gondoljunk rzkien libbenő szoknykra vad, trpusi mintkkal Gucci s Roberto Cavalli neve alatt; vagy flledt khaki combokra, megperzselt fldsznekre s Louis Vuitton trzsi dsztseire. Dsquared időkzben megidzte Bianca Jagger szellemt a Studio 54 korbl hossz, lgies, combig felhastott uszlyokkal a szafari stlus kosztmk legcsinosabb vltozatban. A '70-es vek jegyben a haj ltvnyosan hossz s hatsosan lendl a flledt disco-ritmusra. A haj teljes egszben fnyes, kellemes tapints, s a nap melegvel titatott rnyalatok lobbantjk lngra. Glamazonjaink a luxus kivltsgos rzsvel titatott forrsgot sugrozzk, egyszersmind tiszta llati vonzerőt mutatnak. A „Glamazon” trend alapvető lnyege: szexi, magabiztos s kifinomult, a '70-es veket idző, parzslan izz vibrls. A szafari s a Studio 54 tvződse. Hossz haj, lendlet, napmeleg sznek. Trzsi hatsok.

A „Kerek formk” trendirnyzat azt mutatja be, ahogy minden szezon tartalmaz egy minimalista irnyvonalat is, mely idn a htrasimtott nőies irnyzatot vesz. Futurisztikus s mrtanias stlus, a korbbi geometrikus trendek letisztulst lthatjuk, az j minimalista sziluett sokkal termszetesebb s nőiesebb. Ezentl a lekerektett formk testvonal anyagokkal jelenik meg Balenciaga kifutin, lgyan redőzik Lanvinnl. Anne Valrie Hash szmra a grgs csomagols adott rendezett ltsmdot, Gianfranco Ferr ruhi, blzai s szoknyi ferdre vgottak s lekerektettek, gy geometrikus formkat hoznak ltre. Hasonlkppen a haj gynyrűen megformzott, kialaktott formit gazdag s lnk sznek gazdagtjk, krllelik a fejet s a nyakat, jtkosan kanyarodnak a tarkra s a hajlatokba. A lekerektett kontrok tiszta sznei mg emelkedettebb, s cikornysabb vlnak, mikzben a fny s a csillogs futurisztikus jegyeket erősti. A modern minimalizmus s a termszetessg tallkozik benne. A „Kerek formk” alapvető elemei: lgy vonal minimalizmus, ves s kerek formk. Knnyedsg, futurisztikussg, fnyessg, testforml nőiessg.

A „DISCO ’80” trendirnyzat a kor ismert Flashdance s Fame filmjeinek sportos ruhadarabjait helyezi a kzppontba, s keveri ezt a '80-as vek nagy vihart kavar Madonna-alakjval a Ktsgbeesetten keresem Susant (Desperately Seeking Susan) c. filmben. Akr Jean Paul Gaultier felnőtt balettos trikira, Alexander Wang kristlykves melegtőire s izmos testre szabott felsőire, Jill Stuart ttetsző ruhadarabokkal tkttt melegtő felsőire, akr Stella McCartney fis zakira, csbtan a vllat elővillant felsőire s rvid, tt-stlus szoknyira gondolunk, ez a trend mindenkppen korunkra jellemző mdon sportosan nőies s gynyrű. Msrszt hlk, mosott farmer s szmos neonsznű, a '80-as vek stlust idző ruhadarab is előkerl. Ehhez a fiatalosan tlrad trendhez a hajvgsok inkbb felszabadtjk, mintsem megrendszablyozzk a hajat s annak termszetes mozgst. Kcosan szabad stlus, mozgssal teli, asszimetrikus formk lnk sznhatsokkal gazdagtva olyanok, mint modern indin-frizurk – egy elnyjtott s kapcsolat nlkli felső rsszel rendelkező, szabadon alkalmazhat forma. A „DISCO ’80” alapvető elemei, hogy atltikus mgis nőies. A sport s a tnc inspirlta, hdolat a '80-as vek előtt mai fűszerezssel. Lycra s neon sznek. Dinamikus, lendletes s fiatalos.

A „Vasrnapi arisztokrcia” irnyzata jl nevelt, mgis ksrletező kedvű, a csinosan nőies ruhknak szokatlan kombincik adnak lzad hangnemet. Luella Chanel-stlus kosztmjeit jszerű fodrokkal borzolja fel, szembelltja egymssal a gyapjszveteket, szneket s kocks mintkat, mikzben furcsn elegns ruhi a bősg zavarval rasztanak el. Moschino csinos lzadi kis kosztmjeiken tlmretezett fodrokkal s masnikkal jelennek meg, mg Marc Jacobs furcsa fmes prostsai, nagy leplei s szvetei a „Vasrnapi arisztokrcia” lnyegt fogjk meg. Az ltzkds felkavar jtka azonban nem ll meg a ruhzkodsnl. Az „ltztets” a hajra is kiterjed tlmretezett masnikkal, hlkkal s szalagokkal kialaktott feltűzsek teszik a ltvnyt igazn szokatlann. Mshol a vratlan sznkombincik a formba keverve jelennek meg, s az első blozk izgalommal teli vilgnak legfőbb ismertető jegye az polt, egszsgesen fnylő haj. Minden beleillik ebbe a furcsa irnyzatba, ami rszben arisztokratikus, rszben pedig lzad, szemtelen s csinos egyszerre.
A „Vasrnapi arisztokrcia” alapvető elemei: magabiztossg, rendhagysg. Feltűzsek, hlk s masnik a hajban. Csinos, nőies anyagok, mintk. Vratlan sznprostsok. Csinos s lzad.

A Henkel tbb mint 130 ve olyan mrkk s technolgik vezető gyrtja, melyek knnyebb, jobb s szebb teszik az emberek lett. A Schwarzkopf Professional a Henkel kozmetika zletghoz tartozik, s a fodrsztermk terleten vilgszerte vezető helyet foglal el. A fodrszokkal val professzionlis partnerkapcsolat kpezi az alapjt a Schwarzkopf Professional innovatv koncepciinak s szolgltatsainak, mely a nemzetkzi fodrszvilg ignyeihez igazodik. A Schwarzkopf Professional termkeivel 80 orszgban kpviselteti magt. Legismertebb nemzetkzi mrkatermkei: Igora (hajfestk), BC bonacure (hajpolk), OSiS s Silhouette (hajformzk), Natural Styling (dauer), valamint a BLONDME (hajfestk, hajpolk, hajformzk). A 2008. pnzgyi vben a Henkel rbevtele 14,131 millird eur, zleti eredmnye 1,460 millird eur volt. Vilgszerte tbb mint 55 ezer alkalmazottunk trekszik arra, hogy megfeleljen a bartsgos mrka zenetnek: „A Brand like a Friend”, s arra is, hogy a vilg tbb mint 125 orszgban bzhassanak a Henkel innovatv mrkiban s technolgiiban.

Forrs: Schwarzkopf

Fotk a 111 ves Schwarzkopf 2009 Tavasz/Nyr hajkollekcijrl


Írta: HazaiDivat.hu , Dátum: 2009-06-08






ALMAF