Tesco

Webszerelmes lakodalom lesz 2008 augusztusában

WebszerelemEgy internetes társkeresés sikertörténete

2008. augusztusában, az Európa hajón örök hűséget fogad egymásnak két fiatal, akik az internetes társkeresők nélkül sosem találkozhattak volna, hisz korábban 170 km választotta el őket egymástól. Hogy ez miért hír? Hát mert történetükről könyv született, melyet 2008. júliusától Te is elolvashatsz. Via, (a HazaiDivat.hu főszerkesztője :) - a szerk.) a Webszerelem című true fiction szerzője őszintén ír az internetes ismerkedés buktatóiról és létjogosultságáról, miközben főhőse, a huszonéves ex-modell, médiamunkás lány történetén keresztül bepillantást enged a tucatnyi férfival szervezett webrandi sorozatba. És hogy pontosan mikor lesz a webszerelmes lagzi? Keresd a feliratot a jobbára a Lánchíd budai lábának közelében kikötött Európa hajón! Ha megtaláltad, itt szólj.


A Webszerelem regényhőseinek esküvője (augusztus 9.)

Webszerelem esküvő2x is kimondták a boldogító igent

2008. augusztus 9-én az Európa hajón örök hűséget fogadott egymásnak a Webszerelem könyv két főhőse. Nem, ez nem mese, ez a való: Viát (a HazaiDivat.hu főszerkesztője :) - a  szerk.) főváros XIII. kerületének plébániatemplomában vezette oltár elé Arab Herceg, hogy aztán hosszú sorokban kígyózó, vadul tülkölő autókonvojukkal, a járókelők lelkes integetése közepette átvágjanak a belvároson, és az Európa hajó fedélzetén, anyakönyvvezető előtt is igent rebegjenek. A lakodalom hajnali fél négyig tartott.


F&F 2010 TavaszNyár divatbemutató lesz (október 29.)

ZsédaAz F&F 2010 Tavasz/Nyári kollekciójának bemutatóját 2009. október 29-én tartja 20.00 órai kezdettel a budapesti Vasúttörténeti Parkban. A kollekciót először Magyarországon mutatják be, így a trendkövető érdeklődők elsők között tekinthetik meg az F&F legfrissebb kínálatát, valamint egyúttal az újonnan bemutatkozó F&F Blue kollekciót is. A szervezők gigantikus, itthon még sosem látott méretű kifutót és lenyűgöző látványt ígérnek, sőt azt is, hogy nemzetközi modellek teszik majd még különlegesebbé a népszerű társasági eseménynek ígérkező divatbemutatót. Az F&F brit ruhamárka elérhető áron kínál elegáns hétköznapi és alkalmi ruhákat, fehérneműt nőknek és férfiaknak egyaránt. Termékei kizárólag a TESCO hipermarketekben kaphatók. Zséda a Rogue című lemezének turnéja alatt az F&F ruháit viselte a színpadon.


Megjelent a Webszerelem könyv (július)

Webszerelem könyvek3D-s antré

Szerzőnk, Via Webszerelem című könyve debütált a hazai könyvpiacon. Már nem csak előrendelhető, de június végétől, július elejétől 3D-ben is ott van a könyvesboltok (Alexandra, Libri, Fókusz Könyváruházak stb.) és a hipermarketek (Auchan, TESCO, Cora) polcain. Persze az internetről (Bookline.hu, Alexandra.hu, Libri.hu, Fókusz Online, VELVET Pláza stb.) továbbra is kedvezményesen rendelhető. A könyv bolti ára 2 999 Ft, de a kiadótól (WhySoft) 30%-os kedvezménnyel, azaz már 2.099 Ft-ért megvásárolhatod a könyv hivatalos weblapján, a Webszerelem.hu oldalon.


Cherokee divatbemutató a Meo Galériában (június 8.)

Charokee 2006Divatosan olcsó

A könnyed szabadidőruházatot kínáló Cherokee márka 2006. augusztus elejétől lesz megvásárolható Magyarországon. A Meo Galériában 2006. június 8-án rendezett divatbemutatón kifutóra vonult az egész család - papa, mama, gyerekek - merthogy a márka mindenkinek szól. És nem utolsósorban olcsó - merthogy a Cherokee imidzse az, hogy ő a megfizethető divat. A márka karrierje Kaliforniában indult a ’70-es években, az ezredforduló után került Angliában, az idén pedig Cseh-, Szlovák- és Lengyelországba is. Ezév augusztusától pedig Magyarországon is kapható lesz majd, de kizárólag a TESCO hipermarketekben. A Cherokee célközönsége a fiatal család, 22-35 éves anya és apa, no meg a gyerekek. Kollekciója nem egyedi, de nem is ez a célja. Már ránézésre is igyekszik olcsónak látszani. Ennek ellenére Lakatos Márk stylist-nak sikerült trendi összeállításokat mixelnie a kínálatból a budapesti Cherokee divatbemutatóra. A trendkövetés nem annyira pénztárca, mint inkább fantázia kérdése.





ALMAF