Ha nem látod, akkor tapintsd!

A Levi’s® legújabb kollekciója új szövéstechnikával készült, ezért a kampány reklámarcai olyan modellek, akik tapintás útján választanak farmert: vakokat és gyengénlátók.


A Levi’s® Feel (Érezd) kampányának egyik sztárja Erik Rimm, a 25 éves gyengénlátó srác 


Levis ha nem latod
A Levi’s® legújabb kollekciója új szövéstechnikával készült, ezért a kampány reklámarcai olyan modellek, akik tapintás útján választanak farmert: vakokat és gyengénlátók. Így lett plakátfiú Erik Rimm-ből is.

Ahogy már korábban ígértük, a HazaiDivat.hu bepillantást enged a szigorú és csillogó reklámvilág kulisszatitkaiba. Cikksorozatunk legújabb darabjából megismerhetitek azt a a gyengénlátó fiút, aki egy csapásra vált ismert arccá a Levi’s® Feel kampány során.



Erik Rimm ma hivatalosan vaknak számít. Azonban periférikus látását nem vesztette el, így formákat és alakzatokat lát. A Floridában élő fiúnál 11 éves korában állapították meg az úgynevezett Stargard’s szindrómát, amely egy ritka, öröklődő szembetegség, és fokozatosan pusztítja a központi látóideget. Bár kezdetben nehezen tudta elfogadni, hogy más, mint a többi gyerek, az évek során megtanult pozitívan viszonyulni sorsához.

Lelkesen vett részt a Levi’s® kampányban, a fotózás és a modellkedés felejthetetlen élmény marad számára. ’Teljesen azonosulni tudtam a kampány üzenetével, mert mi valóban máshogy viszonyulunk az anyagokhoz, a farmerhez, mint a többi ember. Mi az érintés segítségével választunk, ezért a ruhák különleges szerepet töltenek be az életünkben. És annak is örültem, hogy más modellekkel dolgozhattam együtt.’ - nyilatkozta Erik.

Rajong a természetért és a vadonért. Különösen az foglalkoztatja, hogyan lehet a legminimálisabb felszereléssel túlélni a dzsungelt, és hogyan lehet harmóniában élni a természettel. 17 éves korában a New Jersey-beli Tom Browns Túlélőiskola ösztöndíjasaként ősi, indián túlélő technikákat sajátított el. 2003-ban a floridai egyetemen szerzett diplomát Környezetvédelem tanszakon. Diplomamunkája részeként létrehozta a ’Földkapcsolat’ nevű programot, amelynek keretében túlélő táborokat szervezett diáktársainak Amerika nemzeti parkjaiban.

A mai napig elkötelezett híve a környezetvédelemnek, és gyakran végez önkéntesmunkát régi iskolájában. Ezenkívül önkéntesként dolgozik az ’Elemi tanulás’ nevű non-profit szervezetnél, amelynek célja, hogy különböző szabadtéri sportok segítségével felkeltse a gyerekek érdeklődését a természet iránt. Jelenleg Costa Ricában dolgozik egy helyi túlélőiskolában. Hobbija a szörfözés.

Erik a Levis® 512 bootcut and 511 slim fit modelljeit mutatja be a Feel kampány során.


Írta: Ilze , Dátum: 2005-09-21






ALMAF