Az OptiClub zártkörű rendezvény vendégei hagyományteremtő optikus együttműködés lehettek

Az OptiClub féléves gyakorisággal tervezett szakmai találkozója az impozáns Alexandra Párizsi Nagyáruház Lotz termében debütált


Innovatív optikus rendezvény exluzív rendezvényhelyszínenKözösségi látásmód, egy innovatív üzleti modell, és több tíz OptiClub tag – a 2010. december 4–én megszervezett OptiClub zártkörű rendezvény vendégei hagyományteremtő optikus együttműködés kezdetének lehettek szemtanúi.

Az impozáns Alexandra Párizsi Nagyáruház Lotz termében debütált az OptiClub féléves gyakorisággal tervezett szakmai találkozója, amely Magyarországon úttörő szerepet vállal az optikák összefogására, lehetőséget nyújtva a tagok kedvezményes beszerzésének elősegítésétől a személyes információ- és tapasztalatcseréig. Gerber István és Szász Nikoletta alapító-ügyvezetők kerekasztal beszélgetés keretében osztották meg a társulás célkitűzéseit a meghívott vendégekkel és a leendő OptiClub tagokkal.



Az OptiClub a Marchon vezető szemüvegkeret gyártó és –forgalmazó vállalat támogatásával ülteti át Magyarországra azt a Nyugat-Európában már jól bevált üzleti modellt, amely szakmai-gazdasági szemléletváltásra invitálja a magánkézben lévő optikákat. Az OptiClub megalakulásának célja, hogy tagjai tudatosan, és függetlenségüket megőrizve működhessenek. A társulás missziója az OptiClub tagok beszerzéseinek optimalizálása, és a közösen kialakított értékek mentén történő, hatékony érdekképviselet a szakmai szervezetekben.

Magyarországon eddig nem látott választékban tekinthették meg a meghívott résztvevők a legújabb, Olaszországból érkezett Calvin Klein, Emilio Pucci, Fendi, Karl Lagerfeld, Michael Kors és Nike szemüveg és napszemüveg kollekciókat, amelyeknek kiállított darabjait a helyszínen kedvezményesen vásárolhattak meg. A soron következő rendezvények apropóját az új márkák bevezetése (pl. a közeljövőben a Lacoste), továbbá a szakmai újdonságok (pl. 3D szemüveglencse) adja.

Innovatív optikus rendezvény exluzív rendezvényhelyszínenInnovatív optikus rendezvény exluzív rendezvényhelyszínen

A rendezvény teljes körű szervezését és PR tevékenységét a ProVISION Agency látja el.


Írta: provisionagency.hu , Dátum: 2010-12-12






ALMAF