női ruha

Öltözékkiegészítők - a kiegészítők képes története

Öltözékkiegészítők - a kiegészítők képes története A női ruhák és férfiöltözékek kiegészítőinek XX. századi változásai egyben a divat egészének története is. Az Öltözékkiegészítők c. könyvben olyan jellegzetes darabokat - korabeli kalapokat, táskákat, cipőket stb. - mutat be a szerző, amelyek bár egyediek, mégis jól illusztrálják egy-egy korszak ízlését és meghatározó stílusjegyeit. Az egyes darabokhoz évszám is társul, így az olvasó lépésről-lépésre, 2000 színes illusztráció segítségével követheti nyomon a XX. század divatjának - különösen pedig a kiegészítők divatjának - változásait.


Sentiments Rózsák estéje a Művészetek Palotájában

Sentiments 2005Merészen, de elegánsan

Rózsák estéje az Üvegteremben. Nem, ez nem egy tündérmese címe, hanem a Joó Beatrix és Kovács Andor divattervező páros legújabb Sentiments kollekciójának bemutatója a Művészetek Palotájában. A „Rózsák estéjén” felvonulni láttuk - többek közt Epres Panni és Kátai-Pál Edina modelleken a szemérmes rózsabimbót, a büszke vöröslő szirmút, a kacéran kinyíltat, és a buján elomló rózsát. A virágnyílás eme fázisai egyszerre jelentek meg a Sentiments legújabb alkalmi ruha kollekciójában. A kollekció színei szintén a virágot idézik: rózsaszín minden mennyiségben, mindez pedig elegáns fekete alapon. A tervezőpárosnak minden bizonnyal nem kell a szomszédba mennie némi vagányságért. Ruháik az eleganciához ragaszkodó, exhibicionista nőknek készültek, akik büszkén vállalják, sőt, szívesen megmutatják testük minden porcikáját. 


Ruha, cipő, ékszer, kiegészítő


női ruha


F&F 2010 TavaszNyár divatbemutató lesz (október 29.)

ZsédaAz F&F 2010 Tavasz/Nyári kollekciójának bemutatóját 2009. október 29-én tartja 20.00 órai kezdettel a budapesti Vasúttörténeti Parkban. A kollekciót először Magyarországon mutatják be, így a trendkövető érdeklődők elsők között tekinthetik meg az F&F legfrissebb kínálatát, valamint egyúttal az újonnan bemutatkozó F&F Blue kollekciót is. A szervezők gigantikus, itthon még sosem látott méretű kifutót és lenyűgöző látványt ígérnek, sőt azt is, hogy nemzetközi modellek teszik majd még különlegesebbé a népszerű társasági eseménynek ígérkező divatbemutatót. Az F&F brit ruhamárka elérhető áron kínál elegáns hétköznapi és alkalmi ruhákat, fehérneműt nőknek és férfiaknak egyaránt. Termékei kizárólag a TESCO hipermarketekben kaphatók. Zséda a Rogue című lemezének turnéja alatt az F&F ruháit viselte a színpadon.


2010 Tavaszi divat a lá Náray Tamás

Náray Tamás 2008Íme egy kis előzetes arról, hogyan is fest a 2010 Tavaszi divat a lá Náray Tamás: "Az idei szezon mindent uraló divatirányzata a military, mely ez alkalommal teljes "harci díszben" mutatkozik meg. A keki, a sás- és nádzöld különböző árnyalataiból készült katonás hangulatú öltözékek szigorúságát jól oldják a francia buklé, a lágy selyem és az áttetsző krepdesign felhasználásával készült finom, nőies ruhadarabok. Sivatagi színek: a bézs, a homok, a kvarc és a kristály tónusai is megjelennek ebben a stílusirányzatban, ám a "női szakasz" elbűvölő rózsákat, hullám- és vízesésfodrokat, puha kasmír buklé kabátokat is kapott a "nehéz" terepkörülményekhez. Egy narancsliget pezsdítő energiája jelenik meg a színes, könnyed, városi jeans-ek és nappali összeállítások vidám forgatagában.


Dior és Versace 200809 ŐszTél bemutató a Show-Room Rendezvényházban

Dior

Ki ne ismerné a két divatmogul, Christian Dior és Gianni Versace nevét, azok közül, akik csak egy kicsit is érdeklődnek a divat iránt? Dior a ruhák nyelvén azt jelenti: az igazi nő - a negyvenes évektől egészen napjainkig. Ő az, aki a háború okozta divatínség után nem átallott előjönni a New Look-kal, mely által forradalmasította a női divatot. Nők milliói köszönhették neki annak idején, hogy ismét viselhették nemüket, többek közt a karcsúsított, testvonalat követő felsőkkel. A Versace márka pedig ma már a luxus szinonimája - Gianni tragikus halála után húga, Donatella Versace vette át a divatház vezetését. Ő azoknak szánja ruháit, akik a modern korban sem félnek nőnek mutatkozni, akik erősek, dinamikusak, mégis érzékenyek, szofisztikáltak és végtelenül szexisek. 2008. november 6-án ennek lehettünk szemtanúi a Show-Room Rendezvényházban a Fidji Couture-nek köszönhetően.


A Klubrádió Női vonalában Jaksity Kata Viával beszélget

Klubrádió Női vonalában a Webszerelem

Kedden (március 24.) 13:00-tól fél órán át Jaksity Kata faggatja Viát - a HazaiDivat.hu főszerkesztőjét - az internetes társkeresés során szerzett tapasztalatairól, és az ezek alapján született regényéről a Webszerelemről. A Klubrádió Női vonal c. életmód magazinja nőkről szól, de nem csak nőknek. Ezért ha nő vagy, ha nem, mindenképp érdemes a Klubrádióra hangoldon (Budapesten a 95.3-on), főleg, ha egyike vagy annak az egymilliónak, aki ma Magyarországon érintett az internetes társkeresésben. Ha még csak kacérkodsz a gondolattal, akkor is hasznos lehet neked az interjú, ha pedig eleve idegengedsz a webes társfogás műfajától, na akkor lehet csak hasznos igazán... :) Az adó itt fogható országhatáron innen és túl:


Cherokee divatbemutató a Meo Galériában (június 8.)

Charokee 2006Divatosan olcsó

A könnyed szabadidőruházatot kínáló Cherokee márka 2006. augusztus elejétől lesz megvásárolható Magyarországon. A Meo Galériában 2006. június 8-án rendezett divatbemutatón kifutóra vonult az egész család - papa, mama, gyerekek - merthogy a márka mindenkinek szól. És nem utolsósorban olcsó - merthogy a Cherokee imidzse az, hogy ő a megfizethető divat. A márka karrierje Kaliforniában indult a ’70-es években, az ezredforduló után került Angliában, az idén pedig Cseh-, Szlovák- és Lengyelországba is. Ezév augusztusától pedig Magyarországon is kapható lesz majd, de kizárólag a TESCO hipermarketekben. A Cherokee célközönsége a fiatal család, 22-35 éves anya és apa, no meg a gyerekek. Kollekciója nem egyedi, de nem is ez a célja. Már ránézésre is igyekszik olcsónak látszani. Ennek ellenére Lakatos Márk stylist-nak sikerült trendi összeállításokat mixelnie a kínálatból a budapesti Cherokee divatbemutatóra. A trendkövetés nem annyira pénztárca, mint inkább fantázia kérdése.


Náray Tamás 2007 Nyári szalonbemutatóján jártunk (május 17.)

Náray Tamás 2007 nyárAbszolút csoda nők!

Náray Tamás 2007 Nyári kollekciója maga a stílusbravúr. Alkotó géniusza nem csak a francia ELLE magazint, de a honi médiát a bemutatón egyedüliként képviselő HazaiDivat.hu-t is lenyűgözte. Míg a muszlinblúzok, földet seprő estélyik magukért beszéltek, a mindnyájunkban motoszkáló kérdésre - Epres Panni után ki emelkedhet az ihlethozó üdvöskék sorába? – a divattervező adta meg a választ. Az abszolút nő a lá Náray Tamás definiálása mellett pedig azt is elárulta, hogy legújabban a huszonéveseknek szánt ruhák is helyet kapnak kollekciójában.





ALMAF