A UPC a római kifutókon debütált (július 17.)

A UPS csomagszállító cég Alessandro Consiglio és Giovanni Cavagna olasz divattervezőket választotta ki a Rómában megrendezett AltaRomAltaModa egyhetes divateseményén


h2>UPS a kifutón 2006A világ legnagyobb csomagszállító cége

A UPS csomagszállító cég Alessandro Consiglio és Giovanni Cavagna olasz divattervezőket választotta ki a Rómában megrendezett AltaRomAltaModa egyhetes divateseményén, hogy kollekciót tervezzenek a UPS jegyében. A cég ezzel szeretné kifejezni elköteleződését a divat iránt. A világ legnagyobb csomagszállító cége idén szponzorálta először az olasz divatvilág egyik legjelentősebb eseményét. A UPS 2006. július 17-én, az olasz AltaRomAltaModa divathét kifutóján debütált Rómában, ahol két olasz tervező mutatta be a híres UPS egyenruha egyéni, női variációit. Az elegáns UPS kreációk a tervezők saját kollekciójának bemutatóján voltak láthatóak Rómában, az haute couture esemény első két napján.



A cég divatszponzorációja nem teljesen újkeletű: 2003-ban, illetve 2004-ben a UPS partnerségre lépett a New York-i UPS a kifutón 2006Divathét két tervezőjével: Miguel Adrover-rel és B. Miachael-lel, és együttműködött a New York Divattervező Intézet hallgatóival is. Tavaly az európai tehetségekre irányította a figyelmét: Adam Jones és Felipe Oliveira tervezőket támogatta. Idén pedig a New York-i Olympus Divathéten tíz tehetséges, amatőr tervezőt támogatott, akik július 1. és 6. között a Férfi Divatbemutatón és az Ősz-Tél Haute Couture Divathét kifutóin mutatkozhattak be. A UPS idén felkarolt még három francia divattervezőt - Anne Valérie Hash-t, Michel Klein-t és Pierre-Henry Mattout-t - is, akik a 2006-os párizsi divatbemutatókon új kollekciójuk mellett a közönség elé tárhatták az ikonikus barna UPS-egyenruháról alkotott egyéni interpretációjukat. Legutóbb pedig két olasz divattervező - Alessandro Consiglio-ra és Giovanni Cavagna - tehetségre irányítota a figyelmet.

UPS a kifutón 2006Az AltaRomAltaModa divathét július 10-én Giovanni Cavagna bemutatójával ’Sinuosity’ (= Kanyargósság) című kollekcióval nyílt meg. A UPS nő számára tervezett, bűbájosan érzéki kreáció a barna UPS egyenruha nőies változata, amely a a csomagszállító cég logójával díszített, kötött kasmírcsíkokkal fonja körül viselője testét. Másnap délelőtt, Alessandro Consiglio mutatta be kollekcióját a ’Luxus UPS nő’ öltözékét a Tempio di Adriano-nál.

’Nagyon örülünk az együttműködésünknek az AltaRomAltaModa-val, és Alessandro Consiglio és Giovanni Cavagna tervezőkkel, ez ugyanis jól kifejezi elköteleződésünket a divatvilághoz.’ - mondta Kim Hardie, a UPS Europe PR managere. - ’Nagyon hízelgő a UPS-re nézve, hogy ilyen tehetséges divattervezőket inspirált a márkánk.’ - tette hozzá.

A UPS a világ legnagyobb csomagszállító cégeként abban segíti ügyfeleit, hogy azok világszerte kiszállíthassák kollekcióikat a kifutókra, a viszonteladókhoz és a ruhásszekrényekbe. Az atlantai székhelyű cég több mint 200 országban van jelen világszerte.


Írta: Ilze , Dátum: 2006-07-28






ALMAF